2014. szeptember 1., hétfő

Jumi és a foci - Második rész

Én és a foci, második rész, A mélyvíz

Mint azt már írtam, az 'anyacsapatunk' (KTFBMMB) válságba jutott, és a Titans csapatába olvadtunk be. 2008 őszén a magyar foci elitjének tudhatta magát a csapat, az alig 2 hónapos foci tudásom kevés lett volna, de itt már a vérembe ivódott a foci szeretete, tanulni, fejlődni akartam. Tanulni volt is kitől, az edzők is komolyabbak voltak, és a játékos társak is, Csehi Gyula személyében egy példaképet ismertem meg, akire érdemes volt hasonlítani. 

Életem első agyrázkódását éltem át egy vele való ütközés során, persze az adams A4 sem tompított sokat. A pálya minősége (műfű, zuhanyzós öltöző, sport büfé) maga volt a mennyország, persze sokan nem tudják, ez micsoda áldás. 
Kihívásban sem volt hiány, a csapat a 2009es III. Cellect aréna kupára készült, egy szűkített kerettel, (kb 20-25fő) ahova be kellett jutni. Nem tudom hogy Kollár Balázs volt jó szívű, vagy tényleg megérdemeltem, de bekerültem a keretbe. Olyan csapatok ellen léphettem pályára, fél éves sport pályafutás után, mint a Wolves, Tigers, Bulldogs. A wolves ellen elvesztett döntőt követően ezüst éremmel nyitottam az érem gyűjteményem. A 28as mezben játszottam (később az 53as mezben nyomtam). A kupa után, Kollár Balázs Balu, MVP címet hirdetett, szerintem poénból, de én kaptam meg. Igazából azt sem tudtam mit jelent, azt hittem valami gúnynév. 
Tavasszal a csapatba olvadt Kistarcsa Firebirds és nehány más játékos tette ki a Titans 2 csapatát, az elődöntőig jutottunk, ahol a szálka szerű Wolverines (a Kistarcsa ellenük lett második a Rookie kupán) ellen kaptunk ki. Életem első kiállítása volt, a pálinka nevű playükre volt nekünk áthívás a 'Csicska', amiért kiállítottak. Talán DIV II. es bajnokság volt, nem emlékszem. 
Ősszel a felnőtt és a junior csapatban is játszottam, mindkét bajnokságban kikaptunk mindenkitől. A juniorban defense csapatkapitány voltam, és a kevés játékos miatt futó poszton is beálltam. A csapatban volt egy törés. A csapat egy része nagy ígéretekre, bajtársiasságból, vagy csak haragból de elhagyta a Titans csapatát, és az újonc Eagles csapatához igazolt. Nehéz szívvel, de a bátyámékat követve én is eligazoltam. A Titans szerintem egy kellemes közösség, olyanok, mint egy kis család, kicsit néha szerepjátéjosnak tűnnek, egy olyan világban, ahol mindenféle lények ellen küzdenek a pályán. Mostanában kicsit hobbi csapat, jó lenne újra az élmezőnyben látni őket, remek játékosokkal vannak tele. 
Folyt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése