2013. október 25., péntek

HFL Döntő beharangozó - Interjú Bencsics Márkkal

A HFL döntőt beharangozó interjú-sorozat harmadik állomásaként Bencsics Márk, a Hurricanes offense csapatkapitánya válaszol a kérdésekre.



Francesco's Sports (FS): Mennyire veszel részt a taktika megválasztásában az egyes playekben?
Bencsics Márk (BM): Alapvetően Kovács Zsolt feladata a játékok hívása, de többször szoktunk konzultálni, hogy mit érzek a pályán és ehhez mérten próbál meg változtatni, ha szükség van rá.

FS: Hogyan kommunikálsz az offensive koordinátorral az egyes playek előtt?
BM: Kézjelekkel mutatják be nekem a pálya széléről, de kódjaink is vannak hozzá.

FS: Mi volt a legnagyobb sikered?
BM: Csapatszinten az osztrák DIV II. győzelem, illetve a Swarco Raiders juniorjainak legyőzése. Egyénileg pedig az, hogy 2011-ben engem választottak meg az év játékosának itthon.

FS: Van kabalád, rituáléd mérkőzés előtt?
BM: Mindig kipucolom a cipőmet és lesikálom a sisakomat, illetve van egy alsónadrágom, amit minden Hurricanes meccsen hordok megalakulásunk óta.

FS: Mit szeretnél elérni ebben a sportban?
BM: Szeretnék magyar bajnok lenni a Hurricanesszel és egyszer szeretném magamra ölteni a címeres mezt.

FS: Mennyit gyakoroljátok az edzéseken az ütközéseket?
BM: Irányító vagyok :-)

FS: Szerinted milyen a kapcsolat a defense és az offense csapatrész között? Van rivalizálás?
BM: Elég sokan vagyunk olyanok, akik minden edzésen megtalálják a saját motivációjukat. Én is közéjük tartozom, ezért kihívásnak élem meg az edzés minden percét.

FS: Mit jelent neked a Wolves ellen játszani?
BM: Nekik köszönhetem hogy futballozom, rengeteg sikert értem el ott, amiért mindig hálás leszek. Az élet azonban úgy hozta, hogy ellenfélként kell tekintenem rájuk és azt hiszem, igazán motivál minden Wolves ellen eltöltött perc.

FS: Hogy készültél te és a csapatrészed a döntőre?
BM: Néhány változás volt az edzések menetében, de inkább a mentális felkészülésben érzek különbséget. Sokkal érettebbek vagyunk az idei döntőre és remélem ezt ki is hozzuk magunkból.

FS: Szerinted mi a Wolves legnagyobb erőssége, ki a legjobb játékosa?
BM: Legnagyobb erősségük a futójátékuk. Nagyon tudatosan játszanak, ami óriási előnyük sok csapattal szemben. Több jó játékosuk van, nem szeretnék kiemelni senkit. Mint csapat erősek és ez a mérvadó.

FS: Szerinted mi a Hurricanes legnagyobb erőssége és ki a legjobb játékosotok?
BM: Ezt nem nekem kellene megválaszolnom, de én nagyon szeretem a csapatunkat és ezzel még nagyon sokan vannak így közöttünk.

FS: Ki fogja nyerni idén a HFL döntőjét?
Mi.




Az interjú-sorozat további részei:
Kovács Zsolt vezetőedző válaszai
Szűcs Máté csapatkapitány válaszai
Sződy Ferenc defensive coordinator válaszai

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése