2020. május 9., szombat

eHFL

Elkezdődött a második forduló a DIGISport által szervezett virtuális HFL bajnokságban. A bajnokságot a csapatok Xbox konzolon, az Electronic Arts „Madden 20” játékával játszák.
Az első forduló nyitómérkőzésén a Budapest Wolves (San Francisco 49ers, irányította: Hegedűs Máté) 27-7 arányban legyőzte a Budapest Cowbells-t (New Orleans Saint, irányította: Szabó Tamás) egy egészen vicces mérkőzésen (a Cowbells 7 eladott labdát produkált). Aztán két nagyon ügyes és tapasztalt játékos összecsapásának lehettek tanúi a nézők, mikor a Győr Sharks (Kansas City Chiefs, irányította: Horváth Kristóf) 10-7-re megverte a Miskolc Steelers-t (Baltimore Ravens, irányította: Szatmári Dániel). A forduló utolsó összecsapásán a Kijev Capitals (Dallas Cowboys, irányította: Tóth Gábor) 26-0-s kiütéses győzelmet aratott a Fehérvár Enthroners (Minnesota Vikings, irányította: Horváth L. Bence) felett.




Valójában erősorrendet azonban nehéz még felállítani, hiszen a Wolves, a Cowbells, az Enthroners és a Sharks csapatát is több játékos viszi egyszerre. Látni kellene, hogy ki hogyan tud játszani. Az viszont biztos, hogy a Miskolc Steelers nagyon kemény ellenfél lesz, hiszen Szatmári Dani nagyon jó játékot mutatott. Az is bizonyosnak tűnik, hogy amennyiben Horváth Kristóf irányítja a Sharks Madden csapatát, akkor minden ellenfélnek nagyon oda kell tennie magát.

A második forduló nyitómeccsén a Wolves került szembe a Steelers-szel. A Farkasokat ezen az összecsapáson én irányítottam és látva Dani első mérkőzését, tisztes helytállásban bíztam leginkább. Erről nagyrészt Dani gondoskodott is számomra. 
A mérkőzést nyitó kickoffom nagyon jól sikerült, a Steelers/Ravens egy yardos vonalán ért földet a sarokban. A visszahordó játékos összeszedte, majd az end zone-ban kilépett oldalra. Safety, 2-0-ra vezettem.
A safety-t követő támadó drive-om nem sikerült túl jól, puntra kényszerültem. A puntom viszont tökéletes volt, 1 yardon ment ki oldalvonalon túlra. Dani egy középső futással próbálkozott, amire én fel voltam készülve és masszív középső blitz-et küldve a saját end zone-jában csináltam meg a tackle-t a futón. Megint safety, 4-0. Ilyet még nem láttam. Nem hogy élőben, de még Maddenben sem.
A következő támadó drive-ommal ismét nem sikerült pontszerző távolságba kerülnöm, és a puntot követően Dani passzal próbálkozott, amit az én defensive backem szedett le és vitt vissza TD-ra. A pick-6 után az extra is sikeres volt, így az első negyed közepén már 11-0-ra vezettem, úgy, hogy a Steelers/Ravens offense-e még alig volt a pályán. 
Aztán fordult a kocka és kijött Dani játékereje. Míg a Wolves/49ers offense fala rendre alulteljesített és Garoppolo is a tőle megszokott számokat hozta, addig a Steelers/Ravens félidőig 22 pontot pakolt fel. 
A második félidőben a defense-ek csatája bontakozott ki. A Wolves/49ers offense-el egy jó passz-választás (és egy remek elkapást követő futás) nyomán sikerült közelebb kerülnöm a Ravens-hez, a touchdown és a két pontos is sikeres volt. 22-19. Szatmári Dani pedig egy remekül felépített, tökéletes drive végén hagyta a pontokat a pályán, amikor 4th & goal szituációnál nem tudta begyötörni a labdát az end zone-omba. 
A negyedik negyedben aztán egy hosszú, négy perces drive-ot vezettem, igyekeztem ölni az órát és field goal távolság közelébe jutni, hogy már Daninak ne legyen lehetősége visszatámadni. A drive jól indult, azonban back-to-back sack-kel 4th & 28 szituációba hoztam magam és a hosszú passzt nem sikerült elkapni (50-50 labda volt, ugyanúgy lekaphatta volna a célpont Kittle, mint a rajta védekező DB). A hátralévő kb 40 másodpercben Daninak már nem volt más dolga, mint lepörgetni az órát, megnyerve ezzel a találkozót. Úgy érzem, szégyenkezni nincs okom, hiszen a második félidőben 0 ponton tartotta a Wolves/49ers defense a Steelers/Ravens csapatát. Ami szomorú, hogy az offense oldalon nem tudtam igazán kibontakozni, nagyon jól védekezett Dani George Kittle ellen, az offense falam pedig nem volt a topon, sem a futások nem mentek, sem Garoppolo nem kapott elég védelmet a zsebben. Ugyanakkor, ami számomra kicsit csalódás, hogy a rettegett 49ers defensive line nem igazán volt faktor ezen a meccsen. 
A mérkőzést követően így a Budapest Wolves és a Miskolc Steelers is 1-1-es mérleggel állnak és várják a következő fordulót. A harmadik körben egyébként Ócsai Gergő irányítja majd a Wolves/49ers csapatát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése