2019. szeptember 9., hétfő

Az 82ers krónikák - S01E02

Az előző rész tartalmából:
A jobb sorsra érdemes 82ers a drafton B osztályzatot kapott és a Punetti Hunters liga alsó régiójába várják a szakértők a szezon végére. 




A draft után jöhetett a következő feladat: összeállítani a kezdőt az NFL nyitó hetére. Mivel a 100. szezon kickoffja Thursday Night Football volt, ezért csütörtök este álltam neki az összeállításnak. 
Az alábbi játékosokat jelöltem kezdőnek:


A szezon nyitómeccsén a Bears és a Packers csapott össze. Packers játékosom nem is volt, így fantasy szempontból csak a Chicago-t figyeltem.  Trey Burton, aki egy jó TE pick volt szerintem, sérültlistára került, így Taylor Gabriel elkapóban és a védelemben volt minden bizodalmam. Főleg utóbbiban, már csak azért is, mert a drafton a legmagasabban rangsorolt védelem a Bears defense volt. Bár a védelem 5 sacket is csinált, a 10 kapott pont miatt mindösszesen 9 ponttal zárták a meccset. Nem túl acélos. Mivel a chicagoi offense elég gyengécske volt a meccs során, meg sem lepődtem, hogy Gabriel a 24 yardjával nem váltotta meg a világot. A szezonnyitó meccs így összesen 13.40 pontot lapátolt össze a 82ers-nek.

Az elkövetkező napokban naponta néztem a híreket, ugyanis Todd Gurley és Stefon Diggs is limitáltan vett csak részt az edzéseken. Végül mindketten aktívként lettek regisztrálva és ezért bent tartottam őket a csapatban. Szuper döntés volt… Bár a Vikings lemosta a az Atlanta Falcons csapatát, de ez nem Diggs-nek volt köszönhető. Az első számú receiverem 2 elkapást és 37 yardot tudott felmutatni. 5.70 pontot kaptam tőle. Gurley játszott azért, volt is egy-két szép megmozdulása, de a Rams  offensive teljesítménye inkább a másik running backnek volt köszönhető. Gurley így is futott 97 yardot és volt egy 4 yardos elkapása is, így 11.10 ponttal lett gazdagabb az 82ers. 
A másik backem, a 49ers-es Tevin Coleman nem volt ennyire produktív, 23 futott és 33 elkapott yarddal 7.60 pontot hozott. Ez csak azért érdekes, mert vetettem egy pillantást a harmadik running backemre, a Titans futójára, Derrick Henry-re. A Tennessee elég szépen kiütötte a Cleveland Browns-t, Henry pedig ebből vastagon vállalt szerepet. 84 futott és 75 elkapott yard, futásból és elkapásból is 1-1 TD. 28.90 pontot hozott össze, tehát egyedül bő 10 ponttal többet, mint a két aktív futóm összesen. Nagy döntés volt ☺ .
Ha már Cleveland Browns. Baker Mayfield irányítgatott. Nem volt semmi extra, szépen hozta a yardokat, majd egy TD is került a neve mellé elégedett voltam vele. Majd jött az utolsó negyed és gondolom, megpróbáltak kicsit közelebb férkőzni a Titans-hez és elkezdtek agresszívabban játszani. 3 interception lett az eredménye, ami gyakorlatilag teljesen tönkretette Mayfield fantasy pontjait, 9.40-nel zárt. Megint áldottam a döntésemet, hiszen a másik irányítóm, Sam Darnold ennél azért jobb eredményét ért el, még úgy is, hogy egy fumble-lal ő is vesztett labdát (mégis 13 pontot kapott).
Még az esti meccs előtt nézegettem a cikkeket, illetve az NFL.com ajánlatait. Az egyik felvetésre hallgatva kispadra ültettem Jalen Richard running backet és helyette kezdőnek hoztam fel Michael Gallupot. A játékos meg is hálálta kedvességemet és kifejezetten produktív meccset hozott össze, miközben a Cowboys lenyomta a Giants csapatát. Gallup 158 elkapott yardjával 22.80 pontot hozott a konyhára. A túloldalon is volt érdekelt játékosom, a Giants tight endje, Evan Engram is nagyot játszott, 116 alkapott yarddal és egy TD-vel a forduló legeredményesebb tight endje lett, az 82ers-nek pedig 28.60 pontot hozott. 


Az utolsó forduló előtt még egy cserét is eszközöltem. A Texans receiverét, Kenny Stills-t kidobtam a csapatból és leigazoltam a San Francisco 49ers védelmét, hogy legyen még egy defense-em. A Frisco defense-t játszatni ekkor már nem volt lehetőségem (hiszen a Bears védelem már játszott, így nem volt cserélhető), így kevésbé fájó, hogy ők lettek a forduló legjobb védelme, 3 sackkel, 3 interceptionnel, 2 forced fumble-lel, 1 fumble recovery-vel és 2 defensive TD-vel (27.00 fantasy pont).
A Detroit-Arizona meccs két Lions-játékos miatt is számottevő volt az 82ers életében. Kenny Golladay receiver játékával (és eredményeivel) szemben nagy elvárásaim vannak. A játékos ezt csak részben teljesítette, 4 elkapásával 42 yardot szerzett, azonban 1 TD is fűződik a neve mellé, ami 14.20 fantasy pontot jelent. A másik detroiti játékosom a kicker Matt Prater volt, aki 3 sikeres extra ponttal, és 30-39 hosszú és egy 50+-os field goallal járult hozzá a 82ers pontjaihoz – ja, és a Detroit Lions eredményéhez.


A Monday Night Football előtt már minden kezdő játékosom lejátszotta a maga meccsét. Egyedül a kispadon ülő Jalen Richard running back érintett még a mérkőzésen. Mivel több pontot nem tudok szerezni, így az első fordulót az 82ers 123.80 ponttal zárja. 
És sajnos egy vereséggel. Ellenfelem, a ConTheo ugyanis mindösszesen 1.50 ponttal van lemaradva úgy, hogy irányítója, Deshaun Watson (Houston Texans) és a runningback Phillip Lindsay (Denver Broncos) is még érdekeltek a hétfő esti focimeccseken. Viszonylag minimális az esély arra, hogy ők ketten ne tudják ezt a másfél pontot ledolgozni.

Tehát az 82ers 0-1-gyel kezdte a szezont.

Az következő rész tartalmából:
Az első fordulóban elszenvedett vereséget követően az 82ers back office keményen dolgozott azon, hogy összerakják a második héten győzelemre esélyes csapatot. Az első forduló tapasztalatai és az elemzések nyomán próbálják a mérleget kiegyeníteni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése