2019. szeptember 9., hétfő

Az 82ers krónikák - S01E01

Koleszár Dávid barátom (ha a pályáról nem is, hát a DIGI Sport közvetítései és magazinműsorai nyomán biztos a legtöbb hazai amerikai football rajongó ismeri a nevét) hívott meg egy Wolves-os fantasy ligába. A következőkben, egy posztsorozat keretében elmesélem, hogy is alakult fantasy csapatom sorsa a méltán híres és nagy presztízsű Punetti Hunters ligában. (Igyekszem majd kellő humorral és öniróniával kezelni a témát ☺ )



Maga a liga egyébként az NFL.com gondozásában kelt életre és 12 csapat alkotja, akik a Charlie Sheen és a Johnny Depp divíziókban küzdenek meg egymással.


Az első nehézség rögtön az volt, hogy egy nevet kellett választanom a csapatomnak. Az ember nem is gondolná, hogy ez mennyire nehéz feladat. Persze vannak, akik évek óta azonos névvel futtatják a csapatukat, nekik nyilván adja magát a dolog. Évekkel ezelőtt az én fantasy csapatomat Los Angeles Trojans-nek neveztem, de ez a név egyrészt túl hivatalos volt, másrészt nem mondhatnám, hogy túl sok örömet okozott volna, ezért elvetettem. Az új néven viszont sokat agyaltam. Végül a mérsékelten fantáziadús 82ers mellett döntöttem (születési dátumom után). 

82ers
Miután az első akadályon átléptem, jöhetett a következő, a draft és a roster feltöltése. 
Megtehettem volna, hogy szépen elolvasom azt a töménytelen mennyiségű leírást, amit az NFL.com biztosít mindenki számára a draft előtt, de inkább a tavalyi fantasy pontokra és az idénre megjósolt pontokra hagyatkoztam a kiválasztásnál. 
Sajnos már nem érhető el a draft „közvetítése”, így nem tudom pontosan, hogy melyik játékosomat mikor húztam, de az biztos, hogy az első pickem, az 1/10 helyen Baker Mayfield, a Cleveland Browns tehetséges irányítója volt. 

A rosterem így nézett ki a draft után:

Quarterback:
  • Baker Mayfield (Clevelend Browns)
  • Sam Darnold (New York Jets)

Running Back: 
  • Todd Gurley (Los Angeles Rams)
  • Tevin Coleman (San Francisco 49ers)
  • Derrick Henry (Tennessee Titans)
  • Jalen Richard (Oakland Raiders)

Wide Receiver:
  • Stefon Diggs (Minnesota Vikings)
  • Kenny Golladay (Detroit Lions)
  • Michael Gallup (Dallas Cowboys)
  • Taylor Gabriel (Chicago Bears)
  • Kenny Stills (Houston Texans)

Tight End:
  • Evan Engram (New York Giants)
  • Trey Burton (Chicago Bears)
  • Jordan Reed (Washington Redskins)

Kicker: 
  • Matt Prater (Detroit Lions)

Defense:
  • Chicaco Bears


A draft után közepesen voltam elégedett. Hatszor fordult elő, hogy éppen az én pickem előtt vitték el a kiszemelt játékost, ami felettébb bosszantó, de éppen ezért izgalmas is az egész. És persze mehetett a trash talk folyamatosan, az ownerek csak úgy szórták átkaikat egymásra.
Az NFL.com volt olyan kedves és értékelte a draftomat (mint ahogy nyilván mindenkiét).


Értékelésük szerint B osztályzatot kaptam (ugyebár az A+ a legjobb, utána A, A-, B+ és aztán a B) és egy 4-9-es szezont tippeltek nekem. 
Ami mindenképpen problémát jelenthet, hogy sem kickerből, sem pedig védelemből nincs cserém, szóval, ha alulteljesítenek, megsérülnek (nyilván az egész Bears defese nem tud ☺ ), vagy bye-weeken vannak, akkor kell majd pótolnom őket. De erre való a szabadügynök piac, ne unatkozzanak a free agentek se!

A következő rész tartalmából:
Elkezdődik a szezon, az 82ers lejátsza első összecsapását.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése